سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنکه ایمانش را خالص کرد، هدایت یافت . [امام علی علیه السلام]
مشخصات مدیروبلاگ
 
شهریار[82]
تو خود چه لعبتی ای شهسوار شیرین کار _ که توسنی چو فلک رام تازیانه توست _ سرود مجلست اکنون ، فلک به رقص آرد _ که شعر حافظ شیرین سخن ترانه توست

خبر مایه
لوگوی دوستان
 

پیوند دوستان
 
تکلیف الهی وبلاگ گروهی فصل انتظار پایگاه اطلاع رسانی آخرالزمان و منتظران ظهور پیاده تا عرش د نـیــای جــــوانـــی آیه های انتظار PARANDEYE 3 PA ****شهرستان بجنورد**** حمایت مردمی دکتر احمدی نژاد شلمچه تعمیرات تخصصی انواع پرینتر لیزری اچ پی HP رنگی و تک رنگ و اسکنر .: شهر عشق :. رهسپاریم با ولایت تا شهادت پرتو از تبار آسمان تمهیدات چهل منزل تا اربعین سربازی در مسیر بسیجی 57 بچّه شهید (به یاد شهدا) رمز دشمن شناسی گروه اینترنتی جرقه ایرانی چفیه موعود مقالات مشاوره و روانشناسی و اختلالات روانی و رفتاری هدیه قافله شهداء عشق سرخ آرامش جاویدان در پرتو آموزه های اسلام مذهب عشق mansour13 پیامبر اعظم صلی‏الله‏علیه‏وآله‏وسلم The Holy Propht -p.b.u.h صبح دیگری در راه است .... گل پیچک شیعه مذهب برتر Shia is super relegion همه رقم مفت!!!!! کشکول سری تو سرا مهدیار دات بسیجی معجزه هزاره سوم ظهور یا شروع بصیرت ● باد صبا ● نسیمی از بهشت ... میخانه موتور سنگین ... HONDA - SUZUKI ... موتور سنگین ماهیان آکواریمی گنبد افلاک حدیث نفس دسته کلید تا ریشه هست، جوانه باید زد... محمدرضا جاودانی وبلاگ ایران اسلام انتظار MAKHo0oF gr0ups ::::: نـو ر و ز ::::: گام آخر... شوآه(shoah)و دکتر سروش(drsoroush) و ....... معبر حاج سعید حدادیان حامی نسیم وصل یادداشت های یک آقا زاده خبرنگار مسلمان قاب شیشه ای خبرنگار مسلمان خط سرخ شهادت یادداشتهای بی تکلف

در پی ارسال نامه رئیس‌جمهور درخصوص سند هسته‌ای وین و تبریک این رخداد به رهبر انقلاب، معظم‌له در نامه کوتاهی بر ضرورت بررسی دقیق متن تاکید فرمودند.

متن پاسخ رهبر معظم انقلاب بدین شرح است:  
بسم الله الرحمن الرحیم
جناب آقای رئیس‌جمهور
با سلام  و تحیت و تشکر  از زحمات فراوان جنابعالی، اولاً لازم می‌دانم از تلاش پیگیر و پرطاقت هیئت مذاکره‌کننده‌ هسته‌ای صمیمانه تشکر و قدردانی کنم و پاداش الهی را برای آنان مسألت نمایم، سپس، به سرانجام رسیدن این مذاکرات، گام مهمی است، با این حال لازم است متنی که فراهم آمده با دقت ملاحظه و در مسیر قانونی پیش‌بینی شده قرار گیرد و آنگاه در صورت تصویب، مراقبت از نقض عهدهای محتمل طرف مقابل صورت گرفته و راه آن بسته شود. به خوبی می‌دانید که برخی از شش دولت طرف مقابل به هیچ رو قابل اعتماد نیستند.
از ملت عزیز انتظار دارم که همچنان وحدت و متانت خود را حفظ کنند تا بتوان در فضای آرام و خردمندانه به منافع ملی دست یافت.
والسلام علیکم و رحمهًْ‌الله
سید علی خامنه‌ای
1394/4/24
 متن نامه حجت‌الاسلام ‌والمسلمین روحانی
 به رهبر انقلاب اسلامی
بسم الله الرحمن الرحیم
 محضر مبارک رهبر معظم انقلاب اسلامی
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای مد ظله العالی
با سلام و تحیات وافره
خداوند عزیز و عزت‌بخش را شاکرم که توفیق آن را نصیب کرد که پایان موفقیت‌آمیز و عزتمندانه مذاکرات هسته‌ای را به حضور ملت سربلند ایران و رهبر معظم انقلاب اسلامی اعلام نمایم. این توفیق الهی که حاصل حضور و استقامت تمام‌عیار ملت بزرگ ایران و هدایت رهبر فرزانه انقلاب بوده است، به برکت حماسه سیاسی مردم و انتخاب رویکرد تعامل سازنده با جهان، و در پی بیست و سه ماه تلاش مداوم در عرصه‌های اقتصادی و سیاست خارجی، ایران اسلامی را در تثبیت حقوق هسته‌ای خود به پیروزی رساند و شرایط را برای رفع تحریم ظالمانه و حرکت پرشتاب کشور در مسیر توسعه و پیشرفت و اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی فراهم نمود.
این دستاوردها وقتی حاصل شد که قدرت‌های بزرگ متوجه شدند سلاح تحریم نه قادر است سرمایه اجتماعی را از بین ببرد و نه می‌تواند مانع از پیشرفت‌های ایران در عرصه هسته‌ای شود. رمز موفقیت ما در این عرصه، اتحاد و اجماع داخلی و تلاش و حرکت تحت ارشادات رهبر معظم انقلاب بود. این تجربه، بار دیگر اهمیت نقش بی‌بدیل رهبری به عنوان محور وحدت جامعه را در هدایت کشور در شرایط طوفانی نشان داد. این پیروزی بیش از همه، مرهون فداکاری‌های مردم شریف ایران، و بویژه شهدای مظلوم صنعت هسته‌ای است که پس از سال‌ها استقامت و شکیبایی، ثمره شیرین مجاهدت‌های خود را خواهند چشید.
در حالی که دشمنان کشور در پی آن بودند که با پیش بردن پروژه ایران هراسی، کشور را در عرصه جهانی منزوی و آسیب‌پذیر کنند، ما نه تنها پروژه ایران‌هراسی را با شکست مواجه کردیم بلکه طی این فرایند، موقعیت بین‌المللی کشور چنان ارتقاء پیدا کرد که جامعه جهانی اکنون مشتاقانه در پی آن است تا در زمینه‌های مختلف وارد گفتگو و همکاری با ایران شود. این توافق به خوبی نشان داد که ما می‌توانیم در عین حفظ عزت کشور و با رعایت خطوط قرمز نظام، با قدرت‌های جهانی وارد گفتگو شویم و با برخورداری از اعتماد به نفس مبتنی بر حقانیت مواضع و توانمندی‌های دیپلماتیک، قدرت‌های جهانی را به پذیرش مواضع منطقی خود ناگزیر سازیم. این دستاورد بی‌نظیر در تاریخ روابط بین‌الملل که همه قطعنامه‌های تهدیدآمیز شورای امنیت را در نتیجه مذاکره کنار می‌نهد و زمینه را برای همکاری بین‌المللی -حتی در حوزه هسته‌ای- می‌گشاید، درس بزرگی برای منطقه ما نیز به همراه دارد که راه حل مشکلات سیاسی منطقه نیز نه با تجاوز و کشتار و تروریسم، بلکه با مذاکره و مشارکت واقعی مردم به دست خواهد آمد.
لازم می‌دانم با سپاس از هدایت‌های هوشمندانه و حمایت‌های مستمر و صریح جنابعالی، از گروه مذاکره‌کننده که با صلابت و کفایت توانستند همه سیاست‌های ابلاغی و خط قرمزهای تعیین شده نظام را با تلاش خستگی‌ناپذیر خود رعایت کنند و سربلندی مردم صبور و فداکار ایران را در سنگرهای مذاکراتی به نمایش بگذارند تشکر نمایم.
بی‌شک برای دستیابی به مراحل بعدی این حرکت و اجرای مراحل مختلف این توافق تا رسیدن به همه خواسته‌های ملت و رفع کامل همه تحریم‌های ظالمانه، همچنان نیازمند وحدت و انسجام داخلی و ایستادگی و مقاومت و اقدام هوشمندانه تحت زعامت حضرتعالی می‌باشیم. تردید ندارم که با هوشیاری ملی و همدلی و همزبانی ملت و دولت، عنایت و نصرت الهی همچون همیشه شامل حال این نظام مقدس خواهد بود و این ملت نجیب و صبور را به اهداف بلند خود خواهد رساند. من الله التوفیق و علیه التکلان.
و السلام علیکم و رحمهًْ الله و برکاته
حسن روحانی
23/ تیر/1394


94/4/26::: 10:56 ع
نظر()
  
  
   1   2      >